Příhody slečny Maryny: Kdo je Marča?

Tak jsem se i já rozhodla sestavit krátký povídkový soubor, který budu zveřejňovat zde na blogu. Nebudu psát nikterak pravidelně, budu psát, když zrovna dostanu nápad.
O čem Příhody slečny Maryny budou? O Maryně, obyčejné studentce s neobyčejným jménem. Víc neprozradím.

Když jsme ve škole dostali zadání Popište sami sebe zcela objektivě, překvapilo mě to. Nikdy jsme nic originálního psát neměli, většinou jsme skončili na tématech jako popis pracovního postupu při přípravě palačinek, popřípadě podobných "jednoduchých" věcech. Ale něco originálního, wow!

Jsem Maryna, tvrdá holka s jemným úsměvem. Jsem oheň, ale zároveň i voda. Jsem divoká, ale umím být poddajná, jsem zcela přizpůsobivá situaci. Dovedu křičet, smát se a plakat zároveň, dovedu zuřit, kopat kolem sebe a vášnivě milovat. 

Umím vařit, umím péct, umím se o sebe postarat sama, jelikož jsem přeci jen už "velká holka." Letos maturuji a před nedávnem mi bylo osmnáct. Jsem originál.

Jsem sebevědomá a spokojená se svým životem. 

Jsem živel. 

Krátká práce, ale dostala jsem za jedna. Nechápu proč, totálně jsem se vyhnula tématu. Ale nevadí. Jednička do sbírky, koho nepotěší. Asi jsem blázen, povídám si s oknem o tom, jak jsem se měla ve škole a předčítám mu svou práci. No, doufám, že za sklem není nikdo, kdo by mě slyšel.

Jsem Maryna. Ještě o mně uslyšíte.

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Back
to top