Kdo vlastně je onen autor?

Po několika letech, co vedu blogy, jsem se konečně rozhodla ukázat světu. Ukázat, kdo doopravdy jsem, odkrýt se, svou tvář, svou duši (no, to asi ne, ale dejme tomu) a neschovávat se za svůj pseudonym, různé narážky, citáty a slovní kličky.
Pojďme tedy v tomto článku společně odkrýt, kdo vlastně jsem. A proč tu jsem.

Toto jsem já. Ne, to nejsem já, ale to je velká součást mě, můj nejdražší pes, nejvěrnější přítel, největší láska - Sebastian. Vedle něj je matčin pes, malá Sára. Jsou od sebe věkově přesně rok, aktuálně je Sebovi rok a pět měsíců. Ač o něm mluvím hnusně, oznamuji mu, že je to hnusná hysterická chlupatá šeredná obluda, stejně ho neskutečně miluju a on to ví.
Nejradši si společně sedneme někam do postele, obklopíme se dekou a polštáři a začteme se do dobré knihy, zatímco nám na poličce chladne kafe, popřípadě čaj, dle toho, na co zrovna mám chuť.
Poslední dobou na podobné srandy už ovšem není čas, bohužel je hodně povinností. I tak si na svého pejska najdu vždy čas a snažím se co nejvíce minimalizovat čas, kdy je beze mě.

Ne, toto jsem já a snad i moje podoby.
Milá, usměvavá, spokojená.
Naštvaná, nespokojená, načuřená.
Kyselá, ironická, kousavá, sarkastická.
Praštěná, bláznivá... trubka.
Záleží, v jakou denní dobu a s kým po boku mne potkáte. Pokud jsem ve škole, plácám se mezi podobou číslo 2 a 3. Pokud jsem s přítelem, jsem zase něco mezi 1 a 4... Je to různé. Nejčastěji jsem ovšem kyselá, ukřičená, protivná a uřvaná, kousavá, sarkastická, ironická, každého okamžitě utírám a shazuji, jsem nespokojená a popudlivá, s nikým nevyjdu. Ale taková je moje obrana. Nejsem milá na nikoho, než na svého přítele a pár vyvolených osob.
Jsem zlá, jsem svině, což vám hodně lidí řekne. Ale to vše je jen moje obrana vůči vám, zlému světu a všem těm špatným věcem, co se mohou stát.

Krátké info okénko.
Co čtu?
Všechno. Od Klubu záhad, přes Čtyři a půl kamaráda, Harryho Pottera, Hunger Games, Labyrint až po fantasy, sci-fi, prostě co vás napadne. Dejte mi do ruky knihu a já vám do chvíle řeknu, zda jsem ji četla, či ji číst budu. Když jsme byli v Neoluxoru a paní se mi snažila doporučit knihu... vždy jednu vytáhla, koukla jsem, odpověděla, že jsem četla. A ona další, znova. Znova. Znova. A takhle do té doby, než to "vzdala" a řekla, že neví, že jsem asi četla vše.
Jaké filmy?
Harry Potter, Kamarád taky rád, LOL, Velká Šestka, Na Vlásku, Hotel Transylvánie, The Maze Runner... všechno, skoro. Hlavně pohádky a komedie.
A co seriály?
Sleepy Hollow! Pretty Little Liars! Scream Queens! The Simpson! I Zombie!
Konec krátkého info okénka.

Hm... a proč tady jsem?
Dobrá otázka. Už asi od osmi let se věnuji blogování a zveřejňování názorů/povídek na webových stránkách. Ráda se bavím na internetu s lidmi, co rozumí gramatice a ví, jaký je rozdíl mezi mi/my, jak komunikovat a podobně. Ráda mám své "místo", kam mohu psát, když jsem natšvaná/smutná/veselá/když se mi něco povedu. Prostě je to taková forma deníčku. Budu tu otravovat dlouho.
pes mi olizuje prsty u nohou. pomoc

CONVERSATION

2 komentářů:

Back
to top