Deadpool?


Deadpool? Ah. No, byl to film. Jakože... akční. Marvel, asi. Ne, mě to nikdy moc nebavilo, nikdy jsem tady tyhle... filmy neviděla. Moc smrti, moc boje, moc postav, moc divných jmen, nah, chápeme se?

A pak jsem přišla do přítelovi rodiny, kdy fakt, že jsem neviděla iksmeny se skoro rovná neznalosti dýchání a je hoden trestu smrti. Takže jsme předevčírem s přítelem řekli, že se na Deadpoola konečně koukneme, když je to taková pecka a všichni ho obdivují a zbožňují.

No, co bych ovšem já mohla na tento film říct? Je divnej. Ale fakt. Mega neskutečně divnej. Nevím, pravděpodobně to byl účel, ale celé mi to přišlo jako mega fraška a parodie na nějaké doopravdické superhrdinské podání filmu. Deadpool je jedním slovem idiot. Idiot s dokonalým humorem (který doopravdy nikdy neztratil) a naprosto božíma hláškama. Jeho scénky a hlášky jsou legendární, jeho poznámky kousavě trefné a jeho způsob vykládání vtipů prostě senzační.

Ale celkově se mi film bohužel nelíbil. 

Proč?

No, z jednoduchého důvodu. Je to parodická fraška beze smyslu, dle mého názoru. Jít na to do kina, asi bych byla pěkně zklamaná. Takhle jsme se s přítelem váleli v posteli a nechápavě sledovali. Občas jsme se fakt váleli smíchy, ale většinu času jsem byla... šokovaná.

Tím plytkým dějem o ničem (pomsta), absencí záporáka, toho, co vlastně Deadpool je. A občas jsem si zaslintala nad některou z postav, nebo spíš nad herci. 


Co bych tedy vyzdvihla? Jízlivost Deadpoola. Nesmrtelný humor. Francisovo jméno, jo, je fakt chudák. Trubku kámoše. Boží slepou bábušku. Hlášky BSB a TK. 

A za co bych tento film poslala do koše? Za tento film. Za jeho děj, scénář, poznámky, vsuvky, antiantinezáporáka a prostě za to, že jsem jeho sledováním ztratila tolik času.

Na oddech je to fajn film. Na hlubší myšlenku? Tak to neprojde. 

A co vy? Jak se VÁM líbil Deadpool, pokud jste ho viděli?

CONVERSATION

3 komentářů:

  1. Totálně stejný názor!! jediný co mě baví jsou jeho hlášky jinak je to jedno velký prd! :D

    OdpovědětVymazat

Back
to top