Spadané měsíční listí 3: Květen 2015

Wow! Jediné slovo, které mě napadne při pohledu do svého sešítku, kam sepisuji přečtené knihy. Protože jsem jich přečetla vážně dost!
Před víkendem mě jedna slečna přivedla na myšlenku sepisování si i autorů a toho, co si chci přečíst od nich a podobně, snad se chápeme. (To je většina rozhovorů s přítelem; něco vykládám, nebo on, a na konci vždy zazní chápeš, ne? Domluva!) Takže možná si vedle sešítku přečtených knih zařídím i nějaký takovýto sešítek, z kterého budu moci doporučovat a podobně, hmch,
Ale nyní k těm knihám!
Přečteno jich bylo celkem 17, což je 4515 stránek! Sama sobě tleskám!
A jaké to byly? Rozklikněte celý článek a dozvíte se se mnou.


Jako první jsem pokračovala s Thomasem E. Sniegoskim v sérii Padlí Andělé, konkrétně Aerie a zúčtování se 435 stranami.

Pokračoval další díl na 279 stranách, Konec dnů.

Čas mezi námi od Tamary Ireland Stone s 302 stranami byl nádherným a citlivým příběhem, který vřele doporučuji.

Naopak Závist od Gregga Olsena mi na 285 stranách pořádně dokázala zahýbat žaludkem a myšlenkami.

Chlapec v pruhovaném pyžamu od Johna Boyne byl i s pouhými 167 stranami silným a těžkým příběhem, jehož konec jsem obrečela.

Čísla: Na útěku od Rachel Ward mi ze začátku neseděla, ale nakonec jsem si 314 stran čísel užila. Taky jsem si zaplakala.

Oddechovkou mi byla kniha, ve které byly dvě spojené, a to romantika Lucky Luk od Lenky Lanczové. Celkem 413 stran.

Pokračování Čísla: Chaos byla se 367 stranami pořádně napínavá!

Podivná knihovna od Haruki Murakami byla vážně divná a fakt, že měla jen 63 stran mě spíše těšil.

Další "Lanczovka", Všechno bude fajn, mě na 231 stranách provedla dívčimi strastmi a pohádkové Co by kdyby Popelka neobula střevíček od Sarah Mlynowské mi na svých 150 stranách příjemně zlepšilo den.

Další dvě romantické knihy, od Lanczové Schody do nebe (223 stran) a S láskou Rosie od Cecelie Ahernové (447 stran) mi dále zlepšovaly náladu. Protože romantika!

Den co den od Davida Levithana mi s pouhými 340 stranami dodal hned několik nádherných citátů o lásce a spoustu možností nad zamyšlením se nad životem a jeho pomíjivostí.

Poslední dvě knihy byla Hra Lží od Sary Shepard (213 stran) a další Lanczová, Pár minut lásky (286 stran).

A jak to vypadá s červnem? Chabě. Je 16. a já mám přečtenou jednu (!) knihu. Hold konec školy, je to na nic.

Co vy a přečtené knihy?

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Back
to top