Problémy, problémy a zas ty problémy

Co je se mnou špatně?
Jo, děcka, to kdybych věděla. Trpím neskutečnou prokrastinací, Nemohu se na nic soustředit. Chce se mi tančit, zpívat, psát, tvořit, cvičit, cokoliv, ale nemohu. Sedím u notebooku, koukám do blba a místo vypracovávání maturitních otázek na španělštinu mlčím.

Co bych ráda dělala?
Ach, jak jsem již psala. Chce se mi dělat všechno! Ale jakmile se k něčemu odhodlám, neposedím u toho. Chci psát články, povídky, chci dokončit Lesba story, chci něco dělat, chci toho tolik! A pak nedělám nic. Chci toho dělat tolik!

A proč to teda nejde?
Jo, to kdybych věděla. Vážně nevím, proč u ničeho nevydržím. Chodím se psem ven, cvičím ho, prohlubujeme svůj kontakt a základní povely. Pak sedím u počítače a jsem jako vygumovaná, veškerá moje fantazie... není! Zítra zkusím jít s notebookem ven, bez internetu. Pes bude běhat kolem mě a já budu psát... něco! Cokoliv.

Proč tohle píšeš?
Protože jsem článek už dlouho nenapsala. Už dlouho jsem na blog nic nenapsala a když chci být hezký a oblíbený blog se stálou základnou čtenářů... musím ho oživit. Mám na to teď čas! Budu psát. Oživím blog.

A jak to chceš udělat, když tak moc prokrastinuješ?
Musím proti prokrastinaci bojovat. Radši budu psát své články o ničem, než jen bezduše sjíždět facebook. Radši budu mít články podobného typu, kdy nemám promyšlené, co předem napíšu a prostě jen ťukám a buším do klávesnice, než abych svou fantazii utlumila.

Fantazii utlumila?
Ano, utlumila svou fantazii. Můj život je tak plný zážitků, z kterých moje fantazie čerpá a neustále vytváří nové obrazy a děje a já... místo toho, abych je zachytávala, tak je odmítám a potlačuji. A to je špatně! Chci bojovat a mít svůj blog na dobré úrovni, abych s ním byla spokojená a chci se se všemi poděli o to, co všechno moje fantazie chrlí.

A jak to chceš udělat?
Budu psát. Propagovat se. Psát. Číst, komentovat, propagovat se.

A nyní musím jet za přítelem, jedeme nakupovat. (Aneb bydlení o samotě je boj, což mi připomíná, že jsem dnes poprvé prala!)

A co vy? Jak s prokrastinací bojujete? Jak se donutíte k tomu, abyste dělali jen jednu věc a neutíkali k prokrastinaci?

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Back
to top