Recenze: So sexy

Asi si právě klepete na čelo, co je to za divný název článku. Ale je to tak: Barunka recenzuje i oblečení! Tedy; abych to uvedla na pravou míru - na facebooku jsem viděla upoutávku na článek odkazující na fakt, že poštou dostanete punčochy a vy za ně napíšete recenzi.

Jednalo se o upoutávku na samodržící punčochy, což mne, jako ženu, hned zaujalo. A po krátké a příjemné domluvě jsem si jedny punčochy zvolila.


Zprvu jsem se toho všeho tak nějak bála. Hlavou mi běhaly myšlenky typu co když mi nebudou? A co když mi nebudou sedět? Jak to pak mám napsat? a podobně, takové ty fantasmagorické, když vás tlačí termín a vy nestíháte. (Vůbec mi tu neleží knížka za nakladatelství, co musím přečíst, ale moc se mi do ní nechce).

Punčochy jsem si brala především kvůli sobě a svému příteli. Každá chceme před svým protějškem vypadat dobře, ne? A myslím, že právě tento obchod je tím pravým, kde si každá žena zvládne vybrat. Ceny nejsou nijak přemrštěné, za "lepší" kousky si samozřejmě připlatíte, ale nestojí to za to, vidět u toho v očích vašeho milého tu poklonu, vidět, že se mu tak strašně líbíte?

Byly mi doporučeny dvoje punčochy: jedny a druhé, oboje nejprodávanější. Oboje vypadaly moc pěkně (přičemž druhé především kvůli ceně), ale nakonec jsem sáhla po jiných. Protože mašličky!

Když mi přišly, byla jsem nadšená - zboží krásně zabalené, nezmuchlané a v moc pěkném obalu, díky kterému obchod vypadá ještě seriózněji; jak jen obchod se spodním sexy prádlem vypadat může.

S přítelem jsme rozhodli, že je poprvé vyzkoušíme spolu. Takže jsme trpělivě počkali na víkend a následně jsem si je již nandala. Punčochy se moc příjemně nandavaly, netrhaly se, jak se mi u jiných typů často stávalo, když jsem více popotáhla, jediné mínus ovšem bylo, že si je člověk musel neustále poupravovat.

Punčochy pomohou k vytvarování hezkých nohou, minimálně opticky je zeštíhlí a myslím, že pokud si žena/dívka potřebuje alespoň trochu vyzdvihnout před svou polovičkou sebevědomí, jsou tím pravým.

Jediným záporem, který jsem postřehla, je fakt, že bylo třeba si punčochy popotahovat. Nevím, zda mám nějaké rozbité nohy, či prostě nedrží tak precizně, ale během cca dvou hodin, co jsem je v kuse měla na sobě, jsem je minimálně třikrát popotáhla, aby nesklouzávaly.

To je asi jediným mínusem, který jsem na punčochách našla. Doporučila bych je vesměs každé ženě/dívce, která si prostě chce udělat radost nějakým pěkným dárkem, ať s mašličkami, či s krajkou.

Punčochy ode mě dostávají 85%.

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Back
to top